• In English
  • Управлінням захисту споживачів проведено ряд заходів для бізнесу
    , опубліковано 11 Червня 2018 року о 15:15

    На виконання плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту споживачів на період до 2020 року затвердженим розпорядженням КМУ від 29.03.2017 № 217-р протягом ІІ кварталу 2018 року управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області провело низку заходів щодо підвищення рівня правової освіти в регіоні.

    Для представників суб’єктів господарювання супермаркетів «Ашан», «Велмарт», торгового центру «Проспект» спеціалістами Управління організовано та проведено семінар на тему: «Дотримання вимог законодавства про захист прав споживачів у сфері торговельної діяльності».

    У ході семінару обговорювалися проблемні питання щодо взаємовідносин між суб’єктом господарювання та споживачем, надавались роз’яснення положень Закону України «Про захист прав споживачів», Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» та інших нормативно-правових актів (змін до них), що регулюють сферу захисту споживачів. Особлива увага приділялась роз’ясненню порядку розгляду звернень громадян та дотримання вимог інструкції про Книгу відгуків і пропозицій.

    Для студентів Чернівецького комерційного технікуму спеціалістами Управління проведено лекцію на тему: «Застосування законодавства про захист прав споживачів у практичній діяльності». Під час лекції студентів цікавили питання, зокрема, особливості захисту прав споживачів при замовленні послуг через Інтернет, дії споживача при порушенні правил гарантійного обслуговування товарів, процедура повернення коштів за неякісну продукцію тощо.

    В засіданні круглого столу на тему «Консумеризм у сфері готельного та ресторанного господарства» за участю студентів Київського національного торговельно-економічного університету та представників громадських організацій організованого кафедрою технології і організації ресторанного господарства Київського національного торговельно-економічного університету, спеціалісти Управління виступили з доповіддю «Тенденції та перспективи розвитку європейського права у сфері захисту прав споживачів у ЄС та Україні». За результатами роботи круглого столу були сформульовані рекомендації щодо розвитку системи навчання та інформування громадян про їх права як споживачів продукції та послуг, з урахуванням сучасних європейських норм і стандартів.

    Call Now Button
    Будь в курсі подій