• In English
  • Якщо Ваш автомобіль вийшов із ладу!
    , опубліковано 27 Лютого 2020 року о 17:17

    Управління захисту споживачів надає роз’яснення стосовно вимог законодавства про захист прав споживачів при ремонті автомобільного транспорту на станціях технічного обслуговування.

    Послуги з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів (надалі – КТЗ) чи його складових частин надаються замовникові на підставі договору про технічне обслуговування і ремонт КТЗ, що укладається відповідно до вимог цивільного законодавства між замовником і виконавцем,  із зазначенням в ньому:

    –   найменування та місце розташування сторін за цим договором;

    – перелік робіт з технічного обслуговування чи ремонту та термін їх виконання;

    –  вартість робіт та порядок розрахунків;

    – перелік складових частин, використаних виконавцем, а також наданих замовником виконавцю для виконання робіт із технічного обслуговування або ремонту транспортного засобу;

    – перелік документів, який надається замовнику для підтвердження виконання технічного обслуговування чи ремонту, та гарантійні зобов’язання виконавця щодо проведених робіт.

    Виконавець за договором про технічне обслуговування і ремонт транспортного засобу під час його укладання чи виконання не може нав’язувати замовнику за цим договором додаткові оплачувані послуги.
    Передавання транспортного засобу та їх складових частин до технічного обслуговування і ремонту здійснюється у присутності власника та включає:

    – перегляд експлуатаційної, ремонтної, технологічної документації і заявки замовника,

    – перевірка технічного стану КТЗ, його складових частин, огляд щодо зовнішніх пошкоджень і дефектів.

    Передавання КТЗ в ремонт оформляється актом передавання-приймання колісного транспортного засобу, його складових частин для надання послуг з технічного обслуговування та складається у двох примірниках, один примірник вручається замовнику.

    Після проведення ремонтних робіт приймання  КТЗ та їх складових частин здійснюється споживачем  у присутності представника виконавця в такому порядку:

    – аналіз документів, оформлених виконавцем;

    – перевірка відповідності наданих послуг, зокрема надання замовнику КТЗ, його складових частин  для випробувань за участю представника виконавця;

    – перевірка укомплектованості відремонтованих КТЗ, їх складових частин  на відповідність умовам договору;

    Виконавець гарантує замовнику виконання передбачених договором послуг у повному обсязі.

    Після ремонту і технічного обслуговування оформляється акт передавання-приймання КТЗ, його складових частин у двох примірниках, один примірник вручається замовнику.

    Крім того, виконавець надає споживачу гарантійні зобов’язання щодо  складових частин та систем, установлених на КТЗ, зобов’язання щодо виконаних робіт, початок гарантійного строку і його тривалість.

    Гарантійні зобов’язання виконавця не поширюються на складові частини (системи), надані йому замовником.

    Початок гарантійного строку обчислюється з дня передачі замовнику КТЗ чи його складових частин. Гарантійний строк збільшується на час перебування КТЗ чи його складової частини в гарантійному ремонті або технічному обслуговуванні у виконавця. Зазначений час обчислюється від дня, коли замовник звернувся до виконавця з претензією.

    Управління захисту споживачів зможе захистити права споживачів тільки в тому випадку, якщо технічне обслуговування КТЗ буде проводитись в офіційно оформлених станціях технічного обслуговування з видачею споживачам документів, що засвідчують факт надання послуг.

    Call Now Button
    Будь в курсі подій