• In English
  • Як уберегтися споживачу при покупці товару в інтернет-магазині
    , опубліковано 02 Грудня 2021 року о 17:17

    Під час покупки товару в інтернет-магазині споживач у багатьох випадках не може реалізувати свої права, передбачені статтею 13 Закону України «Про захист прав споживачів» та не має можливості безпосередньо ознайомитись з товаром, а орієнтується тільки на зображення товару, його текстовий або словесний опис.

    Користуючись таким становищем, недобросовісні продавці можуть реалізовувати неякісний, фальсифікований, контрабандний товар, або товар, який не замовляв споживач.

    Щоб убезпечити себе від невдалої покупки в інтернет-магазині, зберегти кошти та нерви, радимо споживачам дотримуватись наступних правил:

    1. При отриманні товару обов’язково огляньте (протестуйте) доставлений товар.
    2. До товарів, на які встановлено гарантійний строк необхідно перевірити наявність технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу. Крім того, до товару повинні додати документ (паспорт, талон), у якому виробник зазначає гарантійний строк на свою продукцію.
    3. Отримати розрахунковий документ встановленої форми (ним може бути фіскальний касовий чек, товарний чек, розрахункова квитанція тощо).
    4. Здійснити оплату по факту отримання товару лише після його огляду та перевірки документів.

    У разі виявлення неякісного, некомплектного товару чи товару, який споживач не замовляв, відповідно до п. 108 «Правил надання послуг поштового зв’язку» затвердженого  Постановою Кабінету Міністрів України від 05.03.2009 № 270, працівник поштового зв’язку повинен скласти акт у трьох примірниках який підписується ним, керівником об’єкта поштового зв’язку і одержувачем.

    Споживач з даним актом може звернутися до інтернет-магазину з вимогою про повернення коштів за товар.

    Call Now Button
    Будь в курсі подій