• In English
  • Що потрібно знати споживачу при ремонті побутової техніки в сервісному центру
    , опубліковано 04 Грудня 2021 року о 13:13

    Час від часу громадяни купують побутову техніку,  яка з роками використання втрачає свої властивості.

    Споживачам рекомендуємо звертатися до сервісних центрів, а не замовляти послуги з ремонту за телефонними номерами, які зазначені в рекламних оголошеннях або запрошувати невідомих майстрів до оселі.
    Відносини між споживачем та сервісним центром регулюються Правилами побутового обслуговування населення, що затверджені постановою КМУ № 313 від 16 травня 1994 р.

    Якщо споживач вирішив здійснити ремонт побутової техніки в сервісному центрі, то йому необхідно звернути увагу на:

    – інформацію про суб’єкта господарювання(знаходиться в Кутку споживача);
    – прейскурант, який повинен знаходитись на видному та доступному місці;
    – наявність у квитанції інформації про вартість ремонтних робіт згідно з прейскурантом, вартості запчастин та оцінювальної вартості виробу, яка узгоджується із замовником, що надає право споживачу на повернення коштів у разі пошкодження чи втрати виробу сервісним центром;
    – якість проведення ремонтних робіт та функціональність виробу перед отриманням його із ремонту.

    Call Now Button
    Будь в курсі подій