Перейти до основної сторінки
Час від часу громадяни купують побутову техніку, яка з роками використання втрачає свої властивості.
Споживачам рекомендуємо звертатися до сервісних центрів, а не замовляти послуги з ремонту за телефонними номерами, які зазначені в рекламних оголошеннях або запрошувати невідомих майстрів до оселі. Відносини між споживачем та сервісним центром регулюються Правилами побутового обслуговування населення, що затверджені постановою КМУ № 313 від 16 травня 1994 р.
Якщо споживач вирішив здійснити ремонт побутової техніки в сервісному центрі, то йому необхідно звернути увагу на:
– інформацію про суб’єкта господарювання(знаходиться в Кутку споживача); – прейскурант, який повинен знаходитись на видному та доступному місці; – наявність у квитанції інформації про вартість ремонтних робіт згідно з прейскурантом, вартості запчастин та оцінювальної вартості виробу, яка узгоджується із замовником, що надає право споживачу на повернення коштів у разі пошкодження чи втрати виробу сервісним центром; – якість проведення ремонтних робіт та функціональність виробу перед отриманням його із ремонту.
Попередня
Наступна