• In English
  • Пам’ятка туристу для вдалого відпочинку
    , опубліковано 26 Січня 2022 року о 15:15

    Всі ми любимо подорожувати. Кожен сезон має свої особливості, що так приваблює туристів. Проте, трапляються і неприємні випадки, коли подорож приносить негативні емоції та наслідки. Отож, щоб споживач не потрапив у халепу під час подорожі, він повинен знати свої права, які регулюються Законами України «Про туризм», «Про захист прав споживачів» й відповідними положеннями Цивільного кодексу України.

    До Головного управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області надходило чимало звернень громадян щодо порушень умов договору при наданні туристичних послуг, відсутність необхідної, доступної, перевіреної та своєчасної інформації про тур і послуги в місцях відпочинку, невідповідність умов проживання і місць розміщення тощо.

    Ми рекомендуємо дотримуватись основних правил, які допоможуть без зайвих турбот та у разі необхідності захистити свої права як споживача:
    1) краще скористайтеся послугами туристичної фірми, якими ви були задоволені минулого разу або візьміть до уваги відгуки відпочивальників на сайті туристичних підприємств;
    2) зверніть увагу на наявність у туроператора чинної ліцензії та фінансового забезпечення (актуальна інформація доступна на вебпорталі Державного агентства з розвитку туризму);
    3) перед укладанням договору на туристичне обслуговування уважно ознайомтеся із його умовами та не поспішайте ставити свій підпис, якщо запропонований договір про надання послуг надруковано дрібним шрифтом – як свідчить практика, заздалегідь нечитабельні документи найчастіше містять безліч приміток і доповнень до основного тексту договору, які роблять його умови кабальними для туриста.

    Відповідно до ст. 191 Закону України «Про туризм» радимо споживачу перед поїздкою ознайомитись з наступною інформацією про:
    – повне найменування туроператора, його місцеперебування, поштові реквізити, наявність ліцензії на здійснення туристичної діяльності;
    – основні вимоги до документів (паспорт, дозвіл (віза) на в’їзд/виїзд до країни тимчасового перебування), організацію туру, умови відшкодування завданих збитків тощо;
    – медичні застереження стосовно здійснення туристичної поїздки, умови страхування;
    – розмір фінансового забезпечення туроператора чи турагента на випадок його неплатоспроможності чи неспроможності (банкрутства) та кредитну установу, яка надала таке забезпечення та ін.

    У разі порушення ваших прав як туриста, необхідно звернутися до Головного управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області та захистити свої права декількома способами. Це можна зробити письмово (58000 вул. Сторожинецька, 115, м. Чернівці) або за допомогою електронної пошти info@consumer-cv.gov.ua надавши відеоматеріали, копію договору на туристичне обслуговування, розрахункові документи понесених витрат тощо.

    Call Now Button