• In English
  • Держпродспоживслужбі протягом періоду воєнного стану дозволили проведення позапланових заходів державного нагляду щодо суб’єктів господарювання роздрібної торгівлі
    , опубліковано 11 Квітня 2022 року о 20:20

    Мінекономіки наказом від 02.04.2022 N 679 дозволило Держпродспоживслужбі протягом періоду воєнного стану проведення позапланових заходів державного нагляду (контролю) щодо суб’єктів господарювання роздрібної торгівлі у сфері формування, встановлення та застосування цін на товари, які мають істотну соціальну значущість, за переліком, затвердженим постановою Кабміну від 22.04.2020 N 341 “Про заходи щодо стабілізації цін на товари, що мають істотну соціальну значущість, товари протиепідемічного призначення”.

    Позапланові заходи державного нагляду (контролю) можуть бути проведені при дотриманні вимог Закону “Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності”.

    Інформуємо про те, що відповідно до частини шостої статті 5 Закону України «Про звернення громадян» письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства.

    Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

    Водночас звертаємо вашу увагу на те, що згідно з частиною сьомою статті 5 Закону України «Про звернення громадян» у зверненні громадянина має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

    Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

    В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надісланні електронного звернення не вимагається.

    З урахуванням викладеного підпис громадянина в електронному зверненні може бути відсканованим, сфотографованим тощо. Звичайно опрацьовуються електронні звернення громадян, підписані з застосуванням електронного цифрового підпису.

    Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, відповідно до частини восьмої статті 5 Закону України «Про звернення громадян» буде повернуто вам із відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження.

    Зробите це можна на нашому офіційному сайті ⤵️
    http://consumer-cv.gov.ua/

    Або за адресою: ⤵️
    м. Чернівці, вул. Сторожинецька 115

    Або електронною поштою: ⤵️

    consumer.cv.main@gmail.com

    Адреса для листування: 58011, м.Чернівці, вул. Сторожинецька, 113

    Телефон:
    (0372)52-92-27

    Гаряча лінія:
    (0372)52-92-27

    Call Now Button
    Будь в курсі подій