• In English
  • Секрети успішних покупок у «Чорну п’ятницю»
    , опубліковано 23 Листопада 2022 року о 09:09

    Щороку, в останню п’ятницю листопада відбувається всесвітній день розпродажів – «Black Friday», який зазвичай продовжується на вихідних та закінчується «кіберпонеділком», коли розпродаж продовжується в інтернет-магазинах. Цьогоріч «чорна п’ятниця» припадає на 25 листопада. У зв’язку з дією воєнного стану, заради власної безпеки радимо утриматись від відвідувань офлайн-магазинів, а зосередити увагу на здійснення покупок через інтернет-платформи.

    Характерною рисою чорної п’ятниці є збільшення потоку покупців в магазинах, а відтак надає можливість не зовсім чесним підприємцям отримати прибуток за рахунок імпульсивних покупок споживачів, несправжніх знижок та банальній  неуважності людей.

    Головне управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області рекомендує дотримуватись наступних порад:

    1) Перш за все, потрібно запланувати покупку заздалегідь та починати завчасно моніторити ціни. Здійснюючи покупку в магазинах, звертайте увагу не лише на ціну, а й на якість товару. Адже часто покупці в метушні складають у кошики товари з великою знижкою, а продавці збувають неякісні товари з вигодою для себе.

    2) Споживачу необхідно звернути увагу на наявність необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про товар, щоб не потрапити на фальсифікований товар. Інформація про товари повинна бути зазначена на державній мові, а товари, які мають гарантійні терміни експлуатації, повинні супроводжуватися гарантійними талонами. Варто зазначити,  що на товари, придбані зі знижкою, поширюються вимоги передбачені ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» (надалі – Закон) щодо здійснення гарантійного ремонту товару, обміну або розірвання договору купівлі-продажу та повернення сплачених коштів за товар.

    3) Важливо знати, що покупці не позбавлені й права обміну чи повернення товару зі знижкою протягом 14 днів. Відповідно до ст. 9 Закону якщо придбаний товар не підходить за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин, то споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, а в разі відсутності товару – повернути сплачені кошти.

    4) При покупці товарів необхідно отримати від продавця розрахунковий документ. Адже, лише за його наявності в разі придбання неякісного товару або товару, який не підходить, споживач може повернути його в магазин.

    Call Now Button
    Будь в курсі подій