• In English
  • Основні показники сектору контролю за рекламою
    , опубліковано 05 Квітня 2018 року о 12:12

    Інформуємо, що в І кварталі 2018 року Головним управлінням Держпродспоживслужби в Чернівецькій області за порушення замовниками та розповсюджувачами законодавства України про рекламу накладено 20,2 тис.грн. штрафних санкцій:

    – за порушення ч.4 ст.21 Закону України «Про рекламу», а саме, на рекламній конструкції розміщувалась зовнішня рекламу щодо методів діагностики та лікування в Центрі лікування хребта та суглобів. Однак,  зміст вказаної реклами не містив обов’язкового попереджувального тексту такого змісту: «Самолікування може бути шкідливим для вашого здоров’я». В ході розгляду справи замовником реклами порушення було усунуто;

    – за порушення абз.5 ч.4 ст.18 Закону України «Про рекламу», а саме: на скляних (прозорих) поверхнях тролейбусів підприємцем розміщувалась реклама фітнес-клубу «Статус», магазину сантехніки «Inwarm», закладу FUN HOUSE «З’їв би сам» та салону дверей та вікон «Matadoor», яка не забезпечувала безперешкодний огляд з салону тролейбусу. В ході розгляду справи порушення було усунуто;

    – за порушення вимоги ч.5 ст.8 Закону України «Про рекламу», а саме, на рекламній споруді (сітілайт) розміщувалась реклама щодо святкових знижок в магазині «Амфора» без зазначення інформації про дату початку та закінчення знижки, чим порушено вимоги ч.5 ст.8 Закону України «Про рекламу». В ході розгляду справи порушення було усунуто.

    Call Now Button
    Будь в курсі подій