• In English
  • Реклама на транспорті
    , опубліковано 19 Червня 2018 року о 12:12

    Одним з різновидів реклами, який є дуже привабливим для рекламодавців, є реклама на транспорті.

    Відповідно до Закону України «Про рекламу» реклама на транспорті – це реклама, що розміщується на території підприємств транспорту загального користування, метрополітену, зовнішній та внутрішній поверхнях транспортних засобів та споруд підприємств транспорту загального користування і метрополітену;

    Привабливість такої реклами полягає у підвищеній  ефективності, заснованій на мобільністю носія реклами. Таким чином, в рази збільшується кількість охопленої рекламою аудиторії порівняно із рекламою, розміщеною на стаціонарних носіях. А ефективність реклами, як відомо, прямо пропорційна саме кількості осіб, які її побачили. Тому, помітити на вулицях нашого міста громадський транспорт, не «прикрашений» рекламою, стало рідкістю.

    Проте, існують законодавчі вимоги про те, що реклама на транспорті повинна забезпечувати безперешкодний огляд з салону цього транспорту, які визначені абз.5 ч.4 ст.18 Закону України «Про рекламу»: «Забороняється розміщувати рекламу на скляних (прозорих) поверхнях транспортних засобів, за винятком випадків, коли для цього використовуються матеріали, які забезпечують безперешкодний огляд з салону транспортного засобу».

    Однак, деякі розповсюджувачі реклами на транспорті нехтують нормами законодавства та, економлячи на витратах, оклеюють непрозорою рекламою і корпус транспортного засобу, і його скло. При цьому таких рекламодавців вочевидь не цікавить, як почувають себе пасажири, заперті у непрозорому, темному просторі, яким стає суттєво складніше орієнтуватись, в який частині міста вони знаходяться, та чи скоро їх зупинка, для яких без зміни кольорової картинки за вікном час їх поїздки виявляється морально набагато складнішим, які піддаються додатковій небезпеці, так як позбавлені можливості своєчасно розпізнати аварійну ситуацію на дорозі та встигнути відреагувати, схопившись за поручні або ухилитись від небезпеки.

    Для виявлення та усунення таких порушень в нашому регіоні здійснює свою діяльність сектор реклами управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області. На жаль, як показує досвід роботи нашого підрозділу, кількість розповсюджувачів, які небезпечним чином нехтують інтересами та безпекою пасажирів заради власного прибутку виявляється чимало.

    Поряд з цим, стаття 18 Закону України «Про рекламу» містить і наступні вимоги (обмеження) для розповсюджувачів реклами:

    – розміщення реклами на транспорті погоджується лише з власниками об’єкті транспорту або уповноваженими ними органами (особами). При погодженні розміщення реклами на транспорті втручання у форму та зміст реклами забороняється.- розміщення реклами на транспорті повинно відповідати вимогам безпеки та правил дорожнього руху.- за умови розміщення реклами на транспорті з дотриманням вимог безпеки і правил дорожнього руху забороняється вимагати від власників транспортних засобів отримання  дозволів, погоджень, інших документів щодо розміщення реклами.- забороняється розміщення на транспортних засобах:реклами, яка повторює чи імітує кольорографічні схеми спеціальних та оперативних транспортних засобів;реклами із нанесенням світлоповертаючих матеріалів;реклами, яка супроводжується звуковими чи світловими сигналами.- забороняється розповсюдження реклами через радіотрансляційні або інші звукові мережі сповіщання пасажирів у транспортних засобах громадського користування, на станціях метрополітену, вокзалах, в портах та аеропортах, за винятком розповсюдження соціальної реклами.

    Call Now Button
    Будь в курсі подій