• In English
  • Аналіз звернень громадян, що надійшли до Управління державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства Головного управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області у 2018 році
    , опубліковано 25 Березня 2019 року о 03:03

    Відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в управління державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства Головного управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області  проводилася системна робота із реалізації громадянами конституційного права на звернення, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав громадян та запобігання в подальшому таких порушень.

    У 2018 році було розглянуто 175 звернень громадян у сфері санітарного законодавства, проти 149 у 2017 році. За формою надходження найбільше звернень було подано заявниками особисто – 49%, поштою надійшло 30% звернень. Кількість повторних звернень у 2018 році складає 5,1 %, у 2017 році – 8,7 %, ініційовано 80 комісійних розглядів звернень (скарг) громадян, проти 78 у 2017 році. Найбільше звернень надійшло в управління м. Чернівці – 40,0 %. Основні питання, які порушувалися у зверненнях є: забруднення атмосферного повітря, порушення суб’єктами господарювання та громадянами санітарних норм і правил, вплив на здоров’я людини фізичних факторів, зокрема, в частині застосування пестицидів і агрохімікатів. Впродовж 2018 року значно збільшилась кількість звернень з питань застосування пестицидів та агрохімікатів. Найчастіше громадяни скаржились на дії суб’єктів господарювання в частині недотримання зон санітарних розривів під час застосування пестицидів і агрохімікатів до населеного пункту, житлової забудови, на погіршення самопочуття та можливе забруднення атмосферного повітря, ґрунту, води при застосуванні пестицидів. Найбільша кількість звернень надійшла від жителів Сокирянського, Глибоцького, Новоселицького та Хотинського районів.

    Крім того, у 2018 році надійшло 5 запитів на публічну інформацію. Всі звернення громадян та запити на інформацію розглянуто відповідно до вимог чинного законодавства. Відповідно до ст.7 Закону України «Про звернення громадян» 8% звернень було направлено за належністю, оскільки питання порушені у зверненнях не відносились до компетенції Головного управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області.

    З метою розгляду звернень було надано 5 вмотивованих запитів до МОЗ України щодо погодження позапланових заходів державного нагляду (контролю), однак у погоджені здійснення зазначених заходів державного нагляду було відмовлено через відсутність затверджених, у встановленому законодавством порядку, уніфікованих форм актів.

    І надалі всебічний, кваліфікований, неупереджений, об’єктивний та своєчасний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав і свобод, аргументоване роз’яснення необґрунтованості окремих вимог, удосконалення форм і методів роботи з організації виконання вимог чинного законодавства про звернення громадян, зменшення кількості звернень до органів влади вищого рівня, підвищення відповідальності посадових осіб за вирішення життєво важливих проблем є одним із пріоритетних завдань управління державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства Головного управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області.

    Call Now Button
    Будь в курсі подій