Перейти до основної сторінки
Якщо туроператор порушує умови угоди про надання послуг, клієнт може звернутися за захистом своїх прав, зокрема, до Держпродспоживслужби.
Перш ніж вирушити у подорож, котру організовує туроператор/турагент, ознайомтесь зі змістом рекомендацій на офіційних сайтах Міністерства закордонних справ, Державіаслужби, Мінінфраструктури, Мінекономрозвитку та Держпродспоживслужби.
Укладаючи договір про туристичне обслуговування, перевірте:
Вирушаючи у подорож, обов’язково візьміть:
Якщо ж туроператор не надав обіцяних послуг, ви можете звернутися за захистом до Держпродспоживслужби. Для цього потрібно оформити відповідну заяву та надати: копію угоди про туристичне обслуговування, фото чи відео, котрі підтверджують порушення ваших прав, а також квитанції непередбачених витрат тощо.
Ви маєте право звернутися і до Мінекономрозвитку, якщо туроператор порушив ліцензійні умови. У такому випадку слід підготувати підтверджувальні документи. Відтак міністерство проведе належну перевірку. Якщо факт недотримання умов ліцензії підтвердиться вперше, туроператор отримає припис. У випадку повторного порушення його можуть позбавити ліцензії.
Попередня
Наступна