• In English
  • За неякісний холодильник споживачу повернуто кошти
    , опубліковано 07 Листопада 2019 року о 17:17

    До Головного управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області захисту споживачів неодноразово звертаються споживачі про порушення їх прав при реалізації та гарантійному обслуговуванні побутової техніки.

    Так, до управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області звернувся споживач щодо відмови в поверненні коштів за неякісний холодильник торгової марки «DELFA», який протягом гарантійного терміну експлуатації втратив свої споживчі властивості (незадовільне кріплення ущільнювача на дверцятах привело до попадання теплого повітря в холодильну камеру, що не відповідає технічним характеристикам зазначеними в інструкції з експлуатації).

    Спеціалістами Управління, споживачу була надана допомога в написанні письмової заяви до суб’єкта господарювання з вимогою повернення коштів за неякісний товар, що має істотні недоліки.

    За результатом звернення продавець визнав, що його відмова у задоволені вимог споживача безпідставна, не відповідає нормам законодавства про захист прав споживачів та повернув кошти споживачу за холодильник в сумі 6,0 тис. грн.

    До уваги споживачів!

    У разі виявлення істотних недоліків протягом встановленого гарантійного строку споживач має право звернутися із відповідною заявою про порушення своїх прав до управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області (58000, м. Чернівці, вул. С.Бандери, 6) та до суду.

    Call Now Button
    Будь в курсі подій