• In English
  • Якщо Вас обрахували, обважили, обманули.
    , опубліковано 08 Грудня 2020 року о 16:16

    До Головного управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області звернувся споживач щодо обрахунку при придбанні ковбаси «Лікарська». Як виявилось, придбана ковбаса була розфасована працівниками магазину із зазначенням на етикетках ваги та ціни товару. Перевіривши вагу товару, споживач переконався, що фактична вага становила на 90 гр. менше  від зазначеної на етикетці, що привело до обрахунку на суму 14 грн. 21 коп.

    За зверненням споживача управлінням захисту споживачів був проведений позаплановий захід державного нагляду (контролю). Факти, зазначенні у зверненні, підтвердились. За допущені порушення керуючу магазином притягнуто до адміністративної відповідальності у вигляді штрафу.

    Як свідчить аналіз звернень, факти обрахунку, обважування, обману споживачів трапляються досить часто. Тому споживачам необхідно знати як захистити свої права в таких випадках.

    Спочатку необхідно звернутися до адміністрації магазину. Якщо Ваші вимоги не задовольнили, Вас не почули, то наступний крок – це звернення до Головного управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області за адресою: 58004, вул. Сторожинецька, 115, м. Чернівці.

    Споживачам варто мати розрахунковий документ на придбані товари та документи, що підтверджують факти порушень. За необхідності Ви маєте право сфотографувати товар, його етикетку, цінник, вагу, тощо.

    Якщо у магазині забороняють фото та відео зйомку – така заборона незаконна. Згідно статті 34 Конституції України кожен має право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб — на свій вибір. Те саме дозволяє й Закон України “Про інформацію”. А от знімати на фото або відео працівників магазину без їх згоди заборонено.

    Call Now Button
    Будь в курсі подій