• In English
  • Варто знати: книга відгуків і пропозицій скасована проте наявність куточка покупця є обов’язковою
    , опубліковано 20 Березня 2021 року о 01:01

    ⚠️ Управлінням захисту споживачів Головне управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області при проведенні заходів державного нагляду (контролю) встановлено неналежно оформлені та розміщені, а в окремих випадках взагалі відсутні Куточки покупця. Така ситуація позбавляє споживачів права на отримання необхідної інформації про суб’єкта господарювання, а також на оперативне та ефективне вирішення їх спірних питань.

    Наявність на підприємствах торгівлі та послуг Куточка покупця є однією з вимог законодавства про захист прав споживачів.
    Куточок покупця – стенд з регламентованою інформацією для інформування та захисту інтересів споживачів, який повинен бути розміщений на видному місці так, щоб покупець бачив його і міг підійти до нього, оглянути та ознайомитися з потрібною йому інформацією. Наявність необхідної інформації та документів залежить від сфери діяльності суб’єкта господарювання.

    ✅ Загальні вимоги щодо оформлення Куточка покупця визначені постановою Кабінету Міністрів України від 15.06.2006р. №833 «Про затвердження Порядку провадження торговельної діяльності та правилами торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів» (надалі – Порядок).

    📖 Згідно пункту 10 Порядку, куточок покупця повинен містити інформацію:

    ▪️ про найменування власника або уповноваженого ним органу;

    ▪️адреси і номери телефонів органів, що забезпечують захист прав споживачів;

    ▪️розміщення ліцензії відповідно до встановлених законодавством вимог.

    ❗️ Крім цього, на вимогу споживача суб’єкт господарювання повинен надати споживачу цей Порядок, Закон України «Про захист прав споживачів», санітарні норми, правила продажу окремих видів товарів відповідно до спеціалізації суб’єкта господарювання.

    Call Now Button
    Будь в курсі подій