• In English
  • Розгляд звернень громадян
    , опубліковано 14 Серпня 2021 року о 10:10

    Одним з основних завдань Управління захисту споживачів є розгляд звернень громадян та надання консультацій споживачам.

    Найбільше звернень надходить щодо порушення прав при гарантійному обслуговуванні складної побутової техніки, порушення умов договору, при покупці товарів в інтернет-магазинах та при наданні послуг.

    Так, до Управління від початку року надійшло 248 пропозицій, заяв та скарг. З яких:

    -письмових- 23
    -на особистому прийомі – 205
    -з урядової «гарячої лінії» – 20

    При цьому задоволено із розглянутих – 215 (86,7%).

    За результатами розгляду звернень громадян, споживачам було повернуто коштів на суму майже 61 тис. грн за неякісні товари, роботи та послуги.

    Однією із причин виникнення скарг є недостатній рівень правової обізнаності норм законодавства, як громадян-споживачів, так і суб’єктів господарювання.

    Тому основна робота ГУ Держпродспоживслужби спрямована на попередження та профілактику правопорушень, на забезпечення контролю за дотриманням суб’єктами господарювання вимог законодавства про захист прав споживачів, а також на проведення роз’яснювальної роботи з метою підвищення рівня знань законодавства споживачами та суб’єктами господарювання.

    До уваги буковинців! При порушенні суб’єктами господарювання законодавства про захист прав споживачів, слід звернутися з письмовою заявою до Головного управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області через засоби електронного зв’язку:

    -bucvem@i.ua

    -info@consumer-cv.gov.ua

    поштою за адресою: вул. Сторожинецька, 115,
    м.Чернівці та для отримання консультацій, роз’яснень за телефонами:

    (0372)52-52-68;

    (0372)52-72-02.

    Call Now Button
    Будь в курсі подій