Перейти до основної сторінки
Одним з основних завдань Управління захисту споживачів є розгляд звернень громадян та надання консультацій споживачам.
Найбільше звернень надходить щодо порушення прав при гарантійному обслуговуванні складної побутової техніки, порушення умов договору, при покупці товарів в інтернет-магазинах та при наданні послуг.
Так, до Управління від початку року надійшло 248 пропозицій, заяв та скарг. З яких:
-письмових- 23 -на особистому прийомі – 205 -з урядової «гарячої лінії» – 20
При цьому задоволено із розглянутих – 215 (86,7%).
За результатами розгляду звернень громадян, споживачам було повернуто коштів на суму майже 61 тис. грн за неякісні товари, роботи та послуги.
Однією із причин виникнення скарг є недостатній рівень правової обізнаності норм законодавства, як громадян-споживачів, так і суб’єктів господарювання.
Тому основна робота ГУ Держпродспоживслужби спрямована на попередження та профілактику правопорушень, на забезпечення контролю за дотриманням суб’єктами господарювання вимог законодавства про захист прав споживачів, а також на проведення роз’яснювальної роботи з метою підвищення рівня знань законодавства споживачами та суб’єктами господарювання.
До уваги буковинців! При порушенні суб’єктами господарювання законодавства про захист прав споживачів, слід звернутися з письмовою заявою до Головного управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області через засоби електронного зв’язку:
-bucvem@i.ua
-info@consumer-cv.gov.ua
поштою за адресою: вул. Сторожинецька, 115, м.Чернівці та для отримання консультацій, роз’яснень за телефонами:
(0372)52-52-68;
(0372)52-72-02.
Попередня
Наступна