• In English
  • Хімчистка без ризику: як захистити права та вберегти гроші без зайвого стресу
    , опубліковано 17 Березня 2023 року о 15:15

    ❇️В сучасному світі, де більшість людей мають доступ до різних видів послуг, захист прав споживачів є надзвичайно важливим питанням.
    На жаль, існують випадки, коли споживачі стикаються зі шкодою внаслідок некомпетентної роботи сервісу чистки одягу.
    ⚖️Незнання громадянами своїх прав призводить до неможливості їх захисту та збільшують ризик заподіяння шкоди майну, що було передано для прання.

    ⚠️Розповідаємо, на що варто звернути увагу під час користування послугами хімчистки, як ефективно захистити свої права та вберегти кошти.

    ➡️Перш ніж Ви скористаєтесь послугами хімчистки зверніть увагу на набір інформації, яка повинна бути розміщена на видному та доступному місці, а саме:
    🔹️про найменування, адресу, номери телефонів виконавця, його режим роботи
    🔹️перелік побутових послуг, що надаються
    🔹️гарантійні зобов’язання виконавця послуг
    🔹️умови, за яких вироби в обробку не приймаються
    🔹️перелік допустимих прихованих дефектів після хімічної згідно з діючими стандартами
    🔹️ відомості про встановлені ступені зносу та їх характеристики
    💡 додатково може розміщуватись інформація про розшифровку символів щодо догляду за одягом, а також про обов’язки замовника перед здачею речі (до прикладу, відпороти ґудзики, фурнітуру тощо)

    ➡️Під час здачі речей до хімчистки важливо мати на увазі певні аспекти та правила, які допоможуть уникнути можливих проблем:

    1️⃣Вам необхідно отримати розрахунковий документ (чек), що підтверджуватиме факт оплати за послуги та договір (квитанцію), який фіксуватиме деталі замовлення. Це Ваші докази, тому надійно зберігайте їх.
    2️⃣Приймальник за Вашої присутності повинен детально оглянути речі для з’ясування можливості її обробки, визначення ступеню зносу, виявлення дефектів, які усунути неможливо.
    🔹️Крім того, в обов’язковому порядку Вас мають попередити про можливу усадку одягу, а також на можливість прояву після обробки речі прихованих дефектів.
    🔹️Якщо виникнуть сумніви щодо збереження якості фурнітури або матеріалів оздоблення, приймальник додатково може запропонувати Вам відпороти такі елементи.
    3️⃣Ретельної уваги потребує зазначення ступеня зносу речі.
    🔹️Слід пам’ятати, що існує 4 ступеня зносу:
    🔁10% щодо виробів, які ще не були у використані, не мають пошкоджень волокон, забарвлення та дефектів виготовлення;
    🔁30% зносу мають вироби з незначним забрудненням та малозношені, які ще не були піддані хімічній очистці;
    🔁50% стосовно виробів з помітним зношенням, чищенням, вигоранням, збитим ворсом та потертостями;
    🔁75% зносу встановлюється для дуже забруднених виробів, що мають сліди мілі та пошкодження, припали або розриви та ін.

    💡Недобросовісні виконавці можуть вказати найвищий ступінь зносу, щоб занизити розмір відшкодування у разі настання проблем.

    👆Тому, перед підписанням договору (квитанції) зверніть увагу на зазначений ступінь зносу, який має відповідати реальному стану речі.

    4️⃣Окрім ступеня зносу у договорі (квитанції) вказується й вартість речі. 🔹️Така вартість встановлюється за погодженням із Вами або на підставі підтверджуючих документів.

    💰Відшкодування шкоди, у разі невдалої обробки виробу буде здійснюватись виходячи саме із зазначеної вартості, тому перед підписанням договору (квитанції) ознайомтесь із оголошеною вартістю речі .

    5️⃣Простежте за тим, щоб у договорі (квитанції) було зазначено термін виконання замовлення.
    ❗️У випадку, якщо виконавець невчасно виконає хімчистку, він повинен буде сплатити пеню у розмірі 3% від вартості послуг за кожен день прострочення цього терміну.

    6️⃣Трапляються випадки, коли хімчистки здійснюють дрібний ремонт речі або відпорюють ґудзики і пришивають їх знову після хімчистки.
    🔹️ Як правило, вартість цих послуг входить у загальну суму замовлення. Пам’ятайте, що додаткові послуги, які надаються хімчисткою на оплатній основі можуть виконуватись лише за Вашої згоди! В інакшому випадку для Вас не виникатиме жодних обов’язків щодо оплати цих послуг.

    🔙Що потрібно знати перед отриманням одягу з хімчистки?

    ➡️ Під час отримання речі необхідно детально оглянути її у присутності працівника хімчистки. На виробах після хімічної чистки можуть бути дефекти, що були зазначені під час оформлення замовлення, та приховані дефекти, які допускаються діючими стандартами.
    ➡️Речі мають видаватись Вам із гарантійним документом, у
    якому повинна зазначатись дата видавання замовлення. Якщо протягом гарантійного терміну проявляться дефекти, що виникли з вини виконавця, то вони усуваються безкоштовно.
    ➡️Якщо Ви не задоволені результатом хімчистки, вирішіть, чи готові вести діалог з виконавцем щодо вирішення конфлікту.

    ❌Причинами незадоволення може бути псування виробу, неякісна чистка або втрата речі.

    🚩Якщо виріб погано відчистили, вимагайте повторну чистку, а якщо річ втрачена – вимагайте відшкодування збитку.

    📃Свої вимоги краще заявляти у письмовому порядку шляхом написання заяви до виконавця, до якої слід додати розрахунковий документ та договір (квитанцію).

    ✅Отже, пам’ятайте, що Ви маєте право на якісні послуги хімчистки. Не забувайте, що якість послуг з хімчистки може відрізнятися від компанії до компанії, тому перед віддачею речі на чистку переконайтеся в репутації та досвіді обраної компанії.

    🔰Будьте впевнені у своїх правах і не соромтеся їх захищати, коли користуєтеся послугами сервісу чистки одягу!

    Call Now Button
    Будь в курсі подій