Перейти до основної сторінки
1.Наявність і готовність до експлуатації: житлових наметів для організацію сну, складських наметів для зберігання чистої білизни, чистих та знезаражених постільних речей (матраци, подушки, ковдри, білизна), інвентарю та спорядження колективного користування, місць для сушіння одягу та взутя).
2.Наявність та готовність зон приготування та прийому їжі, зберігання харчових продуктів:
– військово-польової кухні (КП – 130, КП – 48);
– намету для кухні (з виділеними ділянками для обробки харчових продуктів, мийної, плитою для приготування їжі, двома столами для обробки сирої і готової продукції, стелажами для зберігання кухонного посуду, інвентарю та обладнання);
– намету для обідньої зали;
– намету для зберігання сухих харчових продуктів;
– погребу або сумок-холодильників для зберігання продуктів, що швидко псуються.
4.Наявність необхідної документації, журналів по контролю за якістю поступаючих на харчоблок продуктів, що швидко псуються та по контролю за якістю готової їжі.
5.Наявність супровідної документації на харчові продукти, яка засвідчує їх походження, безпеку і якість (висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, декларації виробника, сертифікати відповідності тощо).
6.Наявність погодженого примірного двотижневого перспективного меню.
7.Забезпечення наметового містечка питною водою, яка відповідає вимогам ДСанПіНу 2.2.4-171-10 по хімічним і бактеріологічним показникам. Наявність протоколів дослідження питної води у керівника закладу (2-х кратного лабораторного контролю).
8.Відповідність води з відкритих водоймищ (озеро) по показникам складу і властивостей води водного об’єкту. Наявність результатів дослідження води у керівника закладу.
9.Створення умов особистої гігієни для працівників харчоблоку (наявність перед входом у приміщення кухні двох умивальників, мила, індивідуальних або паперових рушників).
10.Пройдений медичний огляд всім персоналом в повному обсязі відповідно наказу МОЗ України № 280 від 23.07.2004 року. Наявність всіх особових медичних книжок працівників на робочому місці.
11.Наявність довідки щодо проходження гігієнічного навчання.
12.Наявність погодженого режиму дня.
13.Наявність угоди на проведення дератизаційних, дезінфекційних та дезінсекційних заходів і відмітки про фактично виконані роботи.
14.Наявність миючих і дезінфікуючих засобів на одну оздоровчу зміну.
15.Наявність санітарно-побутової зони: душові, умивальники, місце для миття ніг, місце для прання білизни, місце для сушіння одягу, туалети, місце для особистої гігієни дівчат, забезпечення їх гарячою водою.
16.Наявність санітарно-побутових приладів з розрахунку: 1 вмивальник на 10 дітей; туалету вигрібного типу з розрахунку: 1 очко на 20 дітей, окремо для хлопчиків і для дівчат, відокремлений туалет для персоналу.
При відсутності умов для проведення лазневих днів і прання індивідуальних речей і постільної білизни тривалість зміни не може становити більше 7 днів.
17.Наявність аптечки для надання першої невідкладної допомоги.
Наявність та готовність медичного блоку (не менш 2 наметів, у тому числі і для ізолятора не менш як на 2 місця), забезпеченість медикаментами та медичним обладнанням. Забезпеченість наметового містечка медичним персоналом з досвідом роботи. Створення умов особистої гігієни для медичного працівника (обладнання поряд з наметом умивальника з милом і рушником).
19.Наявність угоди на вивезення харчових та твердих побутових відходів.
20.Умови розміщення обслуговуючого персоналу.
Попередня
Наступна