• In English
  • Умови для прийняття стаціонарного оздоровчого закладу в експлуатацію (вимоги санітарного законодавства)
    , опубліковано 04 Травня 2017 року о 11:11

     

    1. Ділянка дитячого оздоровчого табору повинна мати зручні під’їзні шляхи, огородження відповідної висоти.

    2.Готовність харчоблоку (проведення ремонтних робіт, забезпеченість: холодною та гарячою проточною водою, кухонним та столовим посудом, розроблювальним інвентарем, справним холодильним і технологічним обладнанням, безперебійна робота каналізаційної та вентиляційної систем).

    2.Готовність до експлуатації основних та допоміжних приміщень  – відповідність їх складу і площі діючим нормам. Проведення ремонтних робіт, забезпеченість твердим і м’яким інвентарем, постільною білизною.

    3.Наявність медичного кабінету, ізоляторів і їх готовність, забезпеченість медикаментами та медичним обладнанням. Наявність відповідних журналів (журнал реєстрації амбулаторних хворих, журнал обліку інфекційних хворих; журнал ізолятора).

    4.Забезпечення  закладів медичним персоналом  з відповідною кваліфікацією, досвідом роботи не менше 3-х років.

    5.Пройдений медичний огляд всім персоналом в повному обсязі відповідно наказу МОЗ України № 280 від 23.07.2004 року. Наявність всіх особових медичних книжок працівників на робочому місці.

    6.Погоджений перелік постачальників харчових продуктів та продовольчої сировини, графік завезення продуктів.

    7.Наявність супровідної документації на харчові продукти, яка засвідчує їх походження, безпеку і якість (висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, декларації виробника, сертифікати відповідності).

    8.Наявність погодженого примірного двотижневого перспективного меню.

    9.Наявність необхідної документації, журналів по контролю за якістю поступаючих на харчоблок продуктів, що швидко псуються та по контролю за якістю готової їжі.

    10.Відповідність ДСанПіНу 2.2.4-171-10 води питної по хімічним і бактеріологічним показникам. Наявність протоколів дослідження питної води у керівника закладу (2-х кратного лабораторного контролю).

    11.Відповідність води з відкритих водоймищ (озеро) СанПіНу 8.8.1.2.3.4-000-2001 по показникам складу і властивостей води водного об’єкту. Наявність результатів дослідження води у  керівника закладу.

    12.Умови для дотримання правил особистої гігієни дітьми та персоналом (ДСанПіН 5.5.5.23-99).

    13.Наявність умов для прання білизни (у разі відсутності пральні – наявність угоди на прання білизни).

    14.Умови розміщення  обслуговуючого персоналу.

    15.Наявність довідки щодо проходження гігієнічного навчання у співробітників.

    16.Наявність угоди на вивезення харчових та твердих побутових відходів.

    17.Наявність миючих і дезінфікуючих засобів на одну оздоровчу зміну.

    18.Наявність угоди на проведення дератизаційних, дезінфекційних та дезінсекційних заходів і відмітки про фактично виконані роботи.

    Call Now Button
    Будь в курсі подій