Перейти до основної сторінки
На виконання Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року, затвердженої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2017 року № 983-р, спеціалістами управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області для студентів та викладачів Чернівецького вищого комерційного училища КНТЕУ 24 травня 2019 року проведено семінар-навчання, в якому взяли участь понад 40 чоловік.
При проведенні заходу спеціалісти Управління ознайомили студентів та викладачів з вимогами законодавства про захист прав споживачів при реалізації продовольчих та непродовольчих товарів, правил торгівельного та побутового обслуговування, роз’яснено вимоги чинного законодавства, порядок та механізми захисту прав споживачів у разі порушення їхніх прав. Було наведено приклади типових звернень споживачів, обговорено зі студентами порядок їх розгляду. З метою закріплення знань студентів було в формі співбесіди визначено покрокові дії споживачів в разі порушення їх прав з наведенням конкретних прикладів оформлення документів, необхідних для розгляду їх справ. Крім того, спеціалісти Управління надали роз’яснення, як діяти в нетипових ситуаціях, зокрема, при виникненні конфліктних ситуацій між продавцем та споживачем.
Особливу зацікавленість майбутніх кухарів – офіціантів визвали питання щодо торговельного обслуговування в ресторанному господарстві, при придбанні товарів в Інтернет – магазинах та захисту прав споживачів в разі придбання неякісних товарів. На семінарі студенти активно обговорювали актуальні питання законодавства про захист прав споживачів, які виникали при проходженні практики в закладах громадського харчування.
Попередня
Наступна