• In English
  • Як споживачеві правильно оформити звернення у випадку порушення його прав
    , опубліковано 27 Жовтня 2019 року о 14:14

    Якщо права споживача порушили, йому слід звернутися з письмовим зверненням до Головного управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області. На перший погляд, це легко зробити. Однак практика свідчить про те, що значна частина звернень, які надходять до ГУ ДПСС області, оформлені неправильно та суперечать вимогам чинного законодавства. З огляду на це, питання, описані в таких заявах, не розглядають.

    Щоб належно оформити звернення, потрібно вказати в ньому:

    – назву суб’єкта господарювання – юридичної особи та/або його відокремленого підрозділу або його прізвище, ім’я та по батькові фізособи-підприємця, щодо якого подають заяву;

    – місце здійснення господарської діяльності суб’єктом господарювання, щодо якого готують звернення;

    – адресу суб’єкта господарювання – юрособи та/або його відокремленого підрозділу, місце проживання фізособи-підприємця, щодо якого подають заяву;

    – обґрунтування (підстава) питання, щодо якого оформлюють звернення;

    – документи, котрі підтверджують та засвідчують ціни (тарифи) – квитанції, чеки, рахунки тощо.

    Call Now Button
    Будь в курсі подій