• In English
  • Книга відгуків та пропозицій скасована. Захищаємо свої права в сучасних умовах
    , опубліковано 05 Листопада 2020 року о 11:11

    Минулого року Кабінет Міністрів України за ініціативою Мінекономрозвитку скасував обов’язок розміщення Книги відгуків та пропозицій у куточку покупця.

    І тільки 02.10.2020 наказом Мінекономіки  від 16.06.2020 №1130 офіційно відмінено Інструкцію від 24.06.1996 р. №349, якою була затверджена форма та порядок застосування Книги відгуків і пропозицій на підприємствах роздрібної торгівлі та у закладах ресторанного господарства.

    Крім цього, необхідність наявності Книги відгуків з 02.10.2020 виключена зі всіх Правил торгівлі.

    Альтернатива «Книзі скарг та пропозицій» – сучасні способи комунікації споживачів.

    Законом України “Про звернення громадян” передбачено, що громадяни мають право звернутись до органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні «гарячі лінії», особисто, а також шляхом надсилання письмового звернення поштою та засобами електронного зв’язку (електронне звернення).

    Шановні буковинці! У разі порушення Ваших права як споживачів на час загального карантину Ви можете звернутися до Головного управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області через засоби електронного зв’язку bucvem@i.ua, info@consumer-cv.gov.ua, письмово за адресою: вул. Сторожинецька, 115, м. Чернівці, та за телефонами (0372) 55-34-09; 52-52-68.

     

    У вихідні та святкові дні діє загальний телефон «гарячої» лінії (0372) 52 72 02 з 9.00 до 17.00 год.

    Call Now Button
    Будь в курсі подій