Перейти до основної сторінки
⚖️Досконале володіння нормами законодавства про захист прав споживачів та вміння застосовувати набуті знання на практиці є вірними помічниками успішного розв’язання будь-яких конфліктних ситуацій, що виникають у повсякденні.
💻З метою засвоєння правових норм та популяризації законодавства, що спрямоване на захист прав та інтересів споживачів, а також демонстрації його практичного застосування, фахівцями управління захисту прав споживачів 22.02.2023 року за допомогою платформи «Zoom» було проведено пізнавальну лекцію для здобувачів вищої освіти Херсонського факультету Одеського державного університету внутрішніх справ на тему: «Захист прав споживача в сучасному світі: що потрібно знати, щоб уникнути ризиків та захистити свої права?».
💡Спеціалісти ознайомили слухачів із структурою управління, зробивши акцент на його сучасних завданнях та обов’язках, ролі управління у захисті прав споживачів.
📑Звернули увагу студентів на їх право на інформацію про продукцію, роз’яснивши його зміст та специфіку.
📲 Окремою темою обговорення були права споживачів в онлайн-середовищі, проблемні аспекти покупок через дошки оголошень та порядок дій для успішних покупок через Всесвітню мережу.
📍Під час лекції на основі запитань від студентів спеціалістами управління було надано цінні поради щодо захисту прав споживачів, які можуть допомогти уникнути ризиків та захистити свої права в майбутньому.
✅Пам’ятайте, що знання – це сила, а уміння захищати свої права – це ключ до успішного та щасливого життя!
Попередня
Наступна