• In English
  • Освіченість споживача – гарантія захисту його прав
    , опубліковано 28 Лютого 2023 року о 10:10

    📥До Головного управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області звернувся мешканець Київщини стосовно повернення очищувача повітря вартістю 7900 грн., придбаного через інтернет-магазин «Rozetka.ua».

    🗓Найбільшу стурбованість покупця викликало питання щодо терміну повернення якісного товару, який йому не підходив за габаритами.

    🤝Спеціалісти Управління проінформували споживача з приводу його основних прав під час придбання товару через інтернет-магазин та надали допомогу в написанні заяви до підприємця про повернення коштів з відправленням товару продавцю.

    🔙Після розгляду заяви, вимога споживача була задоволена шляхом повернення сплаченої вартості за придбаний товар.

    ✅Нагадуємо, що питання придбання товарів в інтернет-магазині регулюється ст. 13 Закону України «Про захист прав споживачів», де визначено право покупця розірвати укладений через інтернет договір і повернути товар протягом 14 днів з моменту одержання товару

    Call Now Button
    Будь в курсі подій