• In English
  • В пошуках ідеального аромату: як знайти парфуми без шкоди для себе?
    , опубліковано 07 Березня 2023 року о 14:14

    🌟Парфуми – це не просто аромат, вони можуть стати окрасою нашого образу і допомогти виразити свою індивідуальність.

    💡Але як правильно обрати аромат, щоб не стати жертвою маркетингових хитрощів та захистити свої права?
    🛂Давайте розглянемо, які права ми маємо при купівлі парфумів, і що потрібно знати, щоб їх захистити.

    👆Використовуйте правило – П.А.Х.О.Щ.І.
    📌П: продавцем товару повинен бути зареєстрований суб’єкт господарювання. Завжди придбавайте парфумерні товари лише в офіційних магазинах. Відмовляйтесь від покупок ароматів у приватних осіб, адже Ви наражаєте себе на небезпеку придбати фальсифіковані або неякісні парфуми.

    📌А: аромат. Правила роздрібної торгівлі непродовольчими товарами, що затверджені наказом Міністерства економіки України від 19.04.2007 року № 104 (надалі – Правила № 104) вимагають від продавця ознайомити Вас із запахом духів за допомогою папірців, які насичуються цими виробами, а також зразків-понюшок, наданих виробником. Часто споживачі нехтують цим правилом, що в результаті призводить до неможливості повернення засобу до магазину.

    📌Х: характерна температура зберігання. Парфюмерно-косметичні товари повинні зберігатись у чітко визначених температурних умовах – від +6 до +25 °С. Не рекомендуємо придбавати парфуми на вулицях і в магазинах без відповідних умов зберігання виробів, адже низькі температури взимку і високі влітку негативно впливають на якість товару.

    📌О: правило, від якого не слід відмовлятись – огляд товару, що дозволить уникнути неприємностей в подальшому. Якщо парфуми продаються в упаковці з целофановою обгорткою або фірмовою стрічкою, продавець повинен запропонувати Вам перевірити вміст упаковки. У разі наявності аерозольної упаковки, у Вашій присутності продавець повинен перевірити роботу аерозольної головки шляхом натискання на клапан.

    📌Щ: під час вибору товару ставте про себе питання: «що я шукаю?». Це допоможе обрати необхідний парфум і дозволить продавцю якомога швидше підібрати необхідний аромат.
    🔹️Слід пам’ятати, що продавець повинен пропонувати товари-новинки, взаємозамінні, супутні товари, надавати кваліфіковану допомогу у виборі товару. Тому, взаємодія із продавцем допоможе обрати Вам бажану річ.

    📌І: інформація. На парфумерну продукцію обов’язково мають бути анотації щодо призначення товару, правил застосування, його складу, умов зберігання тощо. Зверніть увагу на маркування парфумерних засобів. На упаковці обов’язково має бути вказана інформація щодо: найменування та місцезнаходження, країни виробника; дати виготовлення та терміну придатності, умов зберігання, номеру партіі (який повинен співпадати з тим, що вказаний на флаконі), штрих-коду, категорії (parfum/eau de parfum/еau de toilette/cologne), об’єму в ml або fl.oz, складу тощо.

    🧾Окрім того, під час придбання парфуму вимагайте від продавця видати розрахунковий документ (чек, квитанцію, накладну тощо). Він дозволить реалізувати Ваші права у випадку придбання неякісних засобів.

    📣Аромати на розлив – буденність чи небезпека?
    🔹️Парфуми на розлив купувати не варто! Правила № 104 чітко регулюють, що в роздрібній торговельній мережі продаж парфумів, одеколонів, туалетної води на розлив ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ. ☢️Першочергово це пов’язано з тим, що такі вироби продаються без маркування та можуть містити у своєму складі небезпечні речовини. Отже, рекомендуємо утриматись від купівлі виробів на розлив.

    🔙Чи можливо повернути якісні духи?
    🔹️Ні, повернути якісний парфум неможливо! Відповідно до положень постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів», парфумерно-косметичні вироби належної якості, не підлягають обміну та поверненню.

    ❌Бракована парфумерія – що робити?

    🔹️Якщо все ж Вам трапились парфуми із дефектами (до прикладу, не працює розпилювач, пошкоджений флакон), необхідно письмово звернутись до магазину, в якому Ви придбали товар для заміни його на якісний або повернення коштів.

    ✅Якщо вирішити питання самостійно не вдасться, Ви можете письмово звернутись до Головного управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області за адресою: м. Чернівці, вул. Сторожинецька, 115 та за електронною адресою: consumer.cv.main@gmail.com із зазначенням назви суб’єкта господарювання і його місцезнаходження та надати підтверджуючі документи (за наявності).

    Call Now Button
    Будь в курсі подій